ПРИ ВИРОБНИЦТВІ ПОВІТРООБРОБЛЮЮЧИХ УСТАНОВОК АСМ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ТАКІ ТИПИ ВЕНТИЛЯТОРІВ:

zell11.jpg

ЕС-вентилятори

В установках використані відцентрові вентилятори з двигуном на валу. Всі вентилятори виробництва компанії ZIEHL-ABEGG (Німеччина), EBM PAPST (Німеччина). Для всіх установок застосовуються вентилятори з ЕС-двигунами. EC-технологія - це інтелектуальна технологія, яка використовує інтегральну електронну систему управління, що дозволяє досягти, щоб двигун завжди працював з оптимальним навантаженням. У порівнянні з AC-двигунами, ефективність використання енергії в EC-двигунах у багато разів вище. Перевага EC-вентиляторів - в низькому енергоспоживанні і простоті управління.

 

Переваги:

- Високий ККД (93 %), економія електроенергії забезпечує зниження експлуатаційних витрат (зниження витрат на електроенергію від 30 % за рахунок оптимізації режиму роботи вентилятора відповідно з необхідними параметрами).
- Низький рівень шуму за порівняно високої потужності (нижче, ніж у традиційних вентиляторів на 20÷30 дБ(А)).
- Можливість плавного і точного регулювання, можливість програмування, регулювання продуктивності вентилятора в залежності від рівня температури, тиску, ступеня задимленості.
- Захист двигуна від механічних впливів і електричних перевантажень (діапазон допустимих напруг живлення 200-277 В і 380-480 В ±15 %).
- Не вимагає сервісного обслуговування.
- Має тривалий термін служби (більше 60 000 годин, тобто 6-8 років безперервної роботи).

Як стандарт все вентилятори комплектуються одношвидкісними електродвигунами (можлива комплектація регулятором обертів). Також можлива комплектація іншими типами двигунів.


Стандартний ступінь захисту двигунів IP54. Можливе застосування двигунів з іншим ступенем захисту. Максимальна температура повітря, що переміщується, 45 °С.

Клас енергоефективності двигунів, які застосовуються,- IE3 (ЕС-вентилятори - клас IE4).

Вентилятор і двигун розміщаються на одній загальній рамі і ізольовані від корпусу за допомогою гнучкого під'єднання випускного патрубка (для прямого приводу - впускного) і гумових антивібраційних амортизаторів, які підбираються відповідно до хврактерістик вентилятора. Конструкція даної рами дозволяє без будь-яких проблем виробляти натяжку пасів і встановлювати співвісність шківів обслуговуючим персоналом у разі застосування пасової передачі.
 

Вентилятори і двигуни можуть бути у вибухонебезпечному виконанні і для роботи в агресивних середовищах.

- Вентилятори з безпосереднім приводом

025.jpg

- Відцентрові вентилятори з пасовим приводом (лопатки загнуті вперед/назад, одно- і двостороннього всмоктування

024.jpg